05 de juny 2008

CANVI DE LOOK; MILLOR QUALITAT.

Confesso que tinc la costum d’entrar amb certa regularitat a determinats blogs ebrencs. Entenc que m’aporten una mirada de qualitat , un altar manera de mirar un espai que compartim. He de reconèixer que en més d’una ocasió m’han fet canviar de criteri i en altre m’han fet pensar .. callar o m’han estimulat a parlar. No en faré un llistat d’aquest blocs si que diré que dos d’ells han canviat de look. Això del canvi de look sempre provoca una certa expectativa i alhora resistència , com tot canvi. Un pot pensar que és un maquillatge per dissimular defectes sense aportar res substancial. No és el cas .Tant el Blog de Manel Zaera com la Marfanta , canvien el look per aportar qualitat. Gracies i ànims companys.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Gràcies a vosaltres. Si voleu fer canvis i necessiteu ajuda ja sabeu.

Gustau Moreno ha dit...

Dic lo mateix que Manel. Si en algun moment necessiteu un cop de demà, ja sabeu on trobar-me. Moltes gràcies!