07 d’abril 2007

GELI O LA PUBLICITAT FRAUDULENTA

El Departament de Salut, poc abans de les eleccions al Parlament va publicar i distribuir 600. 000 exemplars de la Revista “ mil dies invertint en salut”. La revista editada sense l’autorització de la Comissió de Publicitat Institucional, conté nombroses “errates interessades”, publicitat que crèiem i creiem fraudulenta, tal com varem denunciar el seu dia a través d’una roda de premsa, de Felip Puig i l’Ebrediputat Sancho, al Parlament. En 36 casos, la resposta donada per la pròpia consellera constata aquest frau. Tal com informa el País, i en el seu dia aquest modest bloc (podeu llegir l'entrada clicant al a aquest enllaç), en la majoria de casos preguntats, les obres que s’anunciaven “en execució” ni tan sols tenen projecte, falta el solar, ni s’havien licitat o no tenen pressupost .



(Podeu llegir l'article de El País clicant les següents imatges)








La resposta a les preguntes de Francesc Sancho es va demorar per dues vegades, ja que el departament va sol·licitar prorroga de 15 i 8 dies “ atesa la complexitat que requereix l’elaboració de l'informació”. Seria hilarant “sinó fos” per el frau a l’opinió pública amb diners públics, i perquè la política de donar publicitat a fets falsos és una constant del Departament de Salut, recordar els plans de xoc o les llistes d’espera.

A hores d’ara ja tenim constància de més casos, per tant, ja anunciem que farem preguntes per totes les obres que es varen donar per iniciades i en execució. Estudiarem la possible reprovació de la consellera al Parlament; se la mereix, paraula d’Ebrediputat.