13 de febrer 2008

A DURAN: Per la victòria!



Amic Duran, tu i jo sempre hem tingut un bon feeling, fa pocs dies ens vam veure a l'Ampolla. Estaves animat, content, disfrutant de la llum, del sol, i d'aquesta particular flaire que tenen el port de l'Ampolla i les Terres de l'Ebre. Tu ets home de la terra, del territori, et vaig veure content, transmeties entusiasme i confiança. Vam fer broma i vam riure amb l'amic Josep Maldonado. Recordo el teu riure. Avui al Parlament, m'han sorprès amb la notícia de la teva intervenció quirúrgica. En un principi m'ha preocupat, com amic i com a metge, després les notícies, el diagnòstic concret m'ha tranquilitzat: Curació absoluta.


Amic, sàpigues que aquí estem, que comptem amb tu, que ens tens a tots, ara més que mai, tenim batalles que guanyar. Una, ja molt encaminada, la de la teva salut, la guanyaràs, estigues segur. Ho diu el teu amic metge. L'altra batalla, que hem de guanyar entre tots, la guanyarem. Tu pots, podem, i volem.

Ànim Duran, per la victòria ,ben aviat tornarem a riure celebrant la teva vitalitat, la teva capacitat, la victòria de Convergència i Unió. Tornarem a riure, ànim Duran, compta amb natros.Com natros comptem amb tu