20 d’abril 2008

ELS NO- TRANSVASAMENTS I LES PANCARTES.


El transvasament ha mort!!!. Visca els “No- transvasament”. Em truca un amic i em comenta les pancartes. Em diu, podríeu reclamar el “copy right ”, les has vist ?? Li dic que sí, per suposats. “Lo sou és vida” . El vam llençar aquí al bloc.

Si un sentiment és transversal avui, està generalitzat, és el d’engany. Ens sentim enganyats.

Em comenta com l’indigna que neguin el fet de què el que fan és un transvasament. La mateixa teoria que el mini transvasament a Tarragona. Ara és un no transvasament. Que li diguin mimi, però que accepten que ho és .

Li comento no importa, el nom no fa la cosa i poder a partir d’ara tindrem de reivindicar una “No – parada” de l’Euromed. Una “No – Parada” perquè no cal que parin tots, només uns quants. Reivindicarem un “No- desdoblament” de l’eix de L’Ebre , perquè no cal que el facin tot de cop, el podem fer a trams. Una “No- regressió” per que no volem salvar-ho tot al Delta, només el que queda. Una “No- vegueria”, perquè poder no cal ser província però si circumscripció electoral. Etc. Etc.

El meu amic em diu, lo que em preocupa és que ara, si són intel·ligents (que ho són) els que vulguin "aigua gratis" ja no demanaran un transvasament, demanaran un “No- transvasament”.

Ja els hi sento dir: “Xe, jo no vull un transvasament , jo només vull una Punxaeta”.

Lo que diuen les pancartes: “Govern d’embusteros”, "Montilla, Mentida". Molt encertades. Voldria ser més jove, per anar a penjar-ne.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Mane qui mane pp o psoe,erc o ciu etcetc...als catalanets de peu ens donarán per on s'acaba l'esquena,aixó sí, uns en vaselina i els altres sense però pel cul

Anònim ha dit...

CiU s'equivoca, però al menys aquí no va enganyar, la costum de mmentir i mentir impunement al Parlament es d'ara abans, el que mentia dimitia . recordeu Madi : fora per mentir, ara Baltasar mentir és gratis

Anònim ha dit...

ves ves a penjar-ne

25 a 10
de 8 a 3

la propera sera
39 a 1

de 3 a 1

va molt be que ERC es manifeste en contra del govern que forma part i CIU faci de cleca.

no enteneu res

Anònim ha dit...

... almenys no em enganyat a la gent. Això ho entens tu?

Unknown ha dit...

Si que ho entenc, i la gent també, els que no ho enteneu sou vatros.

Aixi es fa pais lo que feu vatros es provincianisme de tercera. El problema es que teniu por ( ! pot ser sancho se salva ),

La legitimitat la tenen els ciutadans, ni les plataformes, ni les cambres, ni les comunitats.

Que deia avui Mas del Estatut?