
Al 2007, denunciàvem l’actitud del govern tripartit. Cap òrgan de govern ha fet res per tal de garantir la opció catalana de la A68. Ni la delegació del Govern, ni l’IDECE , ni el Departament de PTOP . Cap, ni un.
Alcaldes i entitats denunciàvem un acord que al 2007 ja estava fet. Els Governs i partits d' Aragó i València, pactaven contra l’opció catalana. PP - PSC-PSOE i govern català estaven d’acord amb la sortida de Vinaròs.
La societat civil va donar força a la reacció per tal d’evitar una pèrdua transcendental per al territori. Tant per la competitivitat industrial com per el futur turístic. El Port de Tarragona , l’aeroport de Reus , el turisme de Salou, el futur de polígon industrial del Catalunya Sud o el port dels Alfacs i el turisme del Delta i Ports perden competitivitat. Tot això és sabut. Tot molt evident.
Tant que la reacció de la Cambra de Comerç , com d’alguns alcaldes, van fer que es visualitzés un front unitari. Era veritablement unitari???
Havíem denunciat l’actitud d’alguns. Havíem preguntat per l’actitud de la taula del Sénia,el paper dels diputats i senadors socialistes , els representants del tripartit i pel compromís del Govern català.
Recordeu la pregunta d’on era Montilla???
Recordeu la pregunta d’on era Montilla???
AVUI ACUSEM :
Tots ells coneixien el pacte Arago-Valencia PP –PSOE. Tots podien evitar-lo i no ha van fer. Van fer veure que s’apuntaven al Front. Eren la quinta columna. Sí, els acusem de quinta columnistes. Ho eren i ho són.
No és nomes Madrid , és el govern català. És el tripartit.
NO SIGNAREM el pacte d’infraestructures si el desdoblament de l’eix de l’Ebre i de la N- 420 no hi figuren amb la mateixa prioritat i pressupost que la A-68 a Vinaròs.
Denunciem que no es casual el moment d’anunciar la decisió. Els dirigents del tripartit a Tarragona i a Terres de l’Ebre ho saben. Un conegut economista en un article sobre el finançament diu:"La pregunta es: ¿y de dónde saldrá el dinero? Hay dos posibilidades: subidas de impuestos y reducciones de otro tipo de gastos".
Ja sabem quin "gasto" no arribarà a l’Ebre. Ni al Camp de Tarragona.
El cost d' A 68 i Eix de l’Ebre supera en molt els dos mil milions d’euros L’A 68 per si sola entre 1000 i 2 mil d’inversió final . Tot un any de finançament. La compensació va a València i Aragó .
La quinta columna ens deixa sense l’equivalen de molts anys de finançament de Terres de l’Ebre i Camp de Tarragona. Intercanvien uns diners que no arribaran per unes infraestructures imprescindibles.
Són quinta columnistes i dissimulen amb fronts i monsergues. Ja n' hi ha prou!! Governen i ens deuen una resposta i uns pressupostos , no fronts ni comèdies!!! Parlant de Fronts; on és la veu de Foment del treball on és els famós Sr. Rosell. Això afecta directament a la competitivitat de territori i empreses.!!!Parlem de fronts: Aquesta és la famosa carretera de Tarragona a Alcolea del Pinar. L’Eix de comunicació bàsic entre el centre , el Mediterran

Avui la quinta columna ha triomfat. Tant amb el finançament, com amb la carretera. Ho han fet des de dins; amb befa a la història, a l’Ebre, al Camp de Tarragona i a Catalunya.
És el tripartit. Una veritable quinta columna. Ho denunciarem indignats . Ja ho varen fer al 2007. Ho denunciem amb un punt de provocació, contundència i..... amb raó.
Ja n' hi ha prou !!!