13 d’agost 2007

CATASTROFISMES.




Recordo les nevades de desembre 2001, en aquell moment governava CIU, pel pes de la neu va caure una línea elèctrica. La AP-7 va queda tallada a l’alçada del Coll de Balaguer; l’ordre del President va ser estar al peu del canó, que la AP-7 fins Hospitalet fos concessionària de Autopistas de Mediterraneo amb seu a Valencia no va ser excusa; Cèsar Puig i jo mateix com Delegats del Govern varem donar la cara i aguantar les critiques, sense refugiar-nos en competències ni passats. Res del país ens era aliè, la gestió era nostra. En poques hores es va restablir el tràfic i en pocs minuts s’havia habilitat un dispositiu d’emergència. L’anècdota era que a un poble l’alcalde i regidors insistien que estaven aïllats. Va intervenir tot el govern, President, Conseller en Cap, Secretari del Govern, Conseller de PTOP. Jo, ja desesperat vaig cridar al responsable de les màquines lleva neus, el qual em va dir: No pot ser, davant la meva insistència va agafar el cotxe, al cap de mitja hora em trucava del poble en qüestió dient-me la carretera està NETA, fa hores; acabo d’arribar amb el cotxe. L’alcalde insistia en lo catastròfic del la situació. Era política, cal que digui de quin color era?

Avui al Parlament, el conegut polític conservador Joan Ferran militant del PSOE-PSC, a reiterat l’acusació de catastrofisme a l’oposició, a qui acusa de ser la responsable de la pèrdua de confiança de la ciutadania amb el govern, (com deu ser que la ciutadania perd confiança sense cap raó) . El govern actual, al contrari que l’anterior, ni es responsable de cap incident, ni té a veure amb les reaccions dels ciutadans: Tot això és pur catastrofisme.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Suposo k les imatges són catrastrofistes.. pos jo entenc ke voleu dir allò kes diu al meu poble... si no tens llum, ni mistos.. pos, encen kuan llampe. Sou l'hostia reconec qque teniu pebrots i una miketa de gracia.