tag:blogger.com,1999:blog-36083853.post5174734737813154700..comments2023-06-11T16:45:06.973+01:00Comments on EBREDIPUTATS: Un vell somni, un nou pontUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-36083853.post-79194110938448710122010-10-02T14:08:11.222+01:002010-10-02T14:08:11.222+01:00Paco, Xavi, sabeu que no acostumo a fer comentaris...Paco, Xavi, sabeu que no acostumo a fer comentaris,i menys nombrar-vos a algun de vatros, però aquest cop al ser el meu poble, permeteu-me que publiqui un comentari que també he enviat a La Marfanta, com a contestació d'altres, i ho aprofito per a contestar als d'aquí:<br /><br />Jo no veig que es pengin cap medalla, abans d’això trobo que celebren i comparteixen.<br /><br />Ja sabeu que soc de Deltebre, i que fa també uns quants anys que “passava per allí”, i per lo tant, sé algunes coses sobre aquests temes, i agosarats aquells que es creuen que nomes l’esquerra té iniciativa i vida intel•ligent, com es demostra en alguns comentaris a determinats blocs.<br /><br />Anem per feina, Fets: Fa anys es van reunir 7 alcaldes del Delta: Castells, Navarro, Roig, Geira, Forastero, Blanch, Sancho. Em consta que van parlar d’infraestructures, d’unir tots els pobles per carretera i del pont, per més avant. Fins i tot es va ironitzar.<br />Els van crucificar, entre ells el PSC. Els acusaven de voler afavorir la comarca del Delta. El pont vist de l’interior era un perill.<br /><br />Sancho, encara l’Ampolla sense segregar ja parlava de la sortida de l’Autopista, va impulsar l’eslògan “Ampolla porta del Delta” i deia que volia que a L’Ampolla es pogués passejar de les Olles a Cap Roig i al Delta de l’Ampolla a la Ràpita. Agosarat?? Voleu dir que no ha aconseguit la sortida com primer pas de l’anella?<br /><br />Seguim! Solans, el recordeu? Jo era jovenet però encara recordo que apostava per una anella i un tramvia que donés coherència al Delta. Joan Roig jugava fort a favor de la idea de Delta i capitalitat Amposta. El pont i l’anella generen dinàmiques molt fortes a favor d’això. Qui s’hi oposava?? Paternitats? Simó i Antich? Au no feu riure!! 23 anys de govern de CiU i les decisions les prenien Simó i Antich. I no Roig i Sancho??!! Si d’Antich depengués no hi hauria sortida a l’Ampolla i res d’anella viària, la seva aposta no passa pe potenciar el Delta.<br /><br />Altra cosa és Bayerri. Però està determinat per la seva condició de polític fet a Tortosa. La gran parella de polítics del Delta han estat Joan Roig i després Sancho. El seu sommi d’un Delta unit és una aposta geoestratègica i la lluita per la sortida a l’Ampolla és una aposta d’anella i de Delta. Veurem com continua, de moment els van colar el gol de l’autovia de l’interior.<br /><br />El que és agosarat es atribuir a Antich el paper de Deltaic quan el seu patrimoni és el Sènia l’equilibri interior. Ara és veritat al Delta hi ha molts vots . Roig i Sancho tenen prestigi i poden exhibir resultats. Ells i Imma Juan van insistir amb l’anella i Pere Tores Secretari de Planificació va prioritzar el Pont i va presentar una maqueta, i inicià els estudis geològics.<br /><br />Ja al Parlament tant Sancho , com Roig van preguntar i repreguntar per l’obra moltes vegades , va ser la seva pregunta i proposta preferida. S’atribueixen paternitat... no. Es feliciten que al final s’hagi fet i feliciten a tothom i celebren que finalment sigui una obra de tots. No fan com alguns dogmàtics de l’esquera que creu ser l’ única intel•ligència possible. Cosa que demostra una falta de senderi que casi bé res cheics!Robert Bellaubíhttps://www.blogger.com/profile/04646073289895845436noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36083853.post-37235697443652298372010-10-01T09:27:55.881+01:002010-10-01T09:27:55.881+01:00En relació a la teva postdata. Nomes que t'hi ...En relació a la teva postdata. Nomes que t'hi fixes una mica veuràs que he tingut especial cura en nombrar obres o accions, respectivament, de La Generalitat amb CIU, ( Delegacions ) Pont de Tortosa ( Govern de l'estat amb PSOE), Hospital de Jesús ( govern tripartit )i futur hospital amb un previsible nou govern.<br />Jo no he de defensar res ni ningú que no ho cregui.<br />A objectiu no em guanyaràs.<br /><br />PD. Parlant de capitalitzacions i medalles, pregunta a la gent de qui va ser obra el pont de Tortosa. Ningú et dirà que va ser executat per la Generalitat amb una transferència finalista de Madrid, es a dir, gestionar-ho des d'aquí però és des d'allà que es va dir en que s'havia d'invertir els diners. Per això ho atribuïa a MadridJotabehttps://www.blogger.com/profile/15146142635611329554noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36083853.post-49653225085291410302010-10-01T09:06:41.981+01:002010-10-01T09:06:41.981+01:00Xeic jotabe qui esta clar que passava per allí ets...Xeic jotabe qui esta clar que passava per allí ets tu. Parles dels 11nys del tres trams de l’autovia i no recordes que l’últim tram en porta 8 esperant que s’acabe , com el desvio de l’Aldea o la carretera de l’Arago o..... El director de carreters de la Generalitat és lo mateix avui que quant els 11anys o el tió és molt bo i el temps d’execució d’un obra és llarg o el conseller Nadal és un inconscient. Vos agrada molt parlar de vendre lo territori. Jo penso que gestionar lo territori és difícil per a tot , però resulta que ara ni aigua , ni pela “o sea que”, ara nuclears i abocador igual.. però sense pela i ara menys treball per alguns “o sea que” lo pais no és pera tots és pera los que vos sobra tot, mentre a alguns mos falta hasta lo treballem “o sea que” prou de senyoritos i plataformeros a qui tot los sobra i més treball Jotabe si t’has d’emborratxar fes_ho en bon wisqui. <br /><br /><br />Pd/ Ah la descentralització, les delegacions i la seva ubicació t’agrade o no és cosa de Sancho. T’ho dic per que com passaves per allí...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36083853.post-55693668166175013992010-09-30T23:27:44.895+01:002010-09-30T23:27:44.895+01:00"Mos sentim orgullosos del que som, del que h..."Mos sentim orgullosos del que som, del que hem fet, de com ho hem fet, i en qui ho hem fet"<br />De tot de tot?, home, jo diria que si més no, per les conseqüències, hi han coses de les que no hauríeu d'estar molt orgullosos; per exemple de vendre el territori i els seus recursos. Quant al pont, jo parlava d'això, del pont, no de l'anella viaria.<br />No és incompatible sentir-vos satisfets per la infraestructura i haver de mossegar seva.<br />Jo també em sento satisfet de la descentralització de la Generalitat, del pont nou de Tortosa, de la unitat de radioteràpia de l'hospital de Jesús i del nou hospital que es farà a Tortosa i capitalitzareu vosaltres, sinó, "al "tiempo", que en sou mestres. Aixo si, tot pel país, que som tots, però vosaltres una mica més.Jotabehttps://www.blogger.com/profile/15146142635611329554noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36083853.post-75889041897847267382010-09-30T21:54:03.025+01:002010-09-30T21:54:03.025+01:00Si alguna cosa no necessitem Ebrediputats, com a d...Si alguna cosa no necessitem Ebrediputats, com a diputats, o com alcaldes d'Arnes o de l'Ampolla, és penjar-nos medalles que no nos toquen. Però tampoc ens toca permetre que en torn d'una política sectària es vulgui deformar la realitat:<br /><br />Primera: El propi Conseller de PTOP Joaquim Nadal explicava que qualsevol gran infraestructura necessita més de 2 legislatures per portar-se a terme. La llegenda dels 11 anys de l’autovia vol obviar aquesta realitat, i una altra, que és el retard que va significar les modificacions de projecte a conseqüència de les impugnacions i peticions des de l’oposició al propi ajuntament de Tortosa, que afectaven al Barranc de la Llet i als laterals. Res que no passe en qualsevol infraestructura important.<br /><br />Segona: Una vegada assumida la responsabilitat de la Delegació, els dos últims trams que afectaven l’entrada de Campredó es van fer en una diligència i una rapides de la que ens sentim orgullosos.<br /><br />Tercera: En quant el pont. No eren gent que passaven per allí: Imma Juan, Joan Roig, Francesc Sancho, i Salvador Pallarés, ja en èpoques del Solans, tenen la paternitat de la idea de l’anella viària del Delta, vos agrade o no. Evidentment no del pont, que era una vella reivindicació, però si de com vestir i tirar endavant el projecte de l’anella viària del Delta com a prioritat. Aquesta prioritat es va ficar damunt la taula per a fer la Delegació de Terres de l’Ebre i per a tirar endavant aquesta delegació. Un era aquest, un altre el reg de la Terra Alta, i la ubicació de les delegacions al casc antic de Tortosa i la millora del mateix casc. I finalment un pla de protecció del Delta de l’Ebre. <br /><br />Certament, no som sectaris, i reconeixem que l’ha acabat qui l’ha acabat, però no acceptem el sectarisme d’alguns que acaben projectes que han començat altres, i enlloc de sapiguer que és una obra de tots, tracten de borrar-te de la història, i la història és que el President Pujol, Artur Mas, Felip Puig, el propi Solans, i finalment Pere Torres tenen molt molt i molt a veure, com té molt a veure que des de l’oposició no haguem ficat pals a les rodes com es va fer en altres èpoques, i en la pròpia autovia. Mos sentim orgullosos del que som, del que hem fet, de com ho hem fet, i en qui ho hem fet, i aquí queden los nostres pobles, i les nostres obres. No esperem lo reconeixement d’alguns, però sí que reconeixem que és treball de tots. Aquesta és la diferència, esta és la nostres senya d’identitat. Sabem que el país som tots, i que l’important és la gent.Ebrediputatshttps://www.blogger.com/profile/10821734368475000645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36083853.post-53874423692219725862010-09-30T20:12:45.579+01:002010-09-30T20:12:45.579+01:00Sensacional, fantàstic, feu un escrit presumptamen...Sensacional, fantàstic, feu un escrit presumptament laudatori dels autors del pont, tot plegat per acabar dient: "Deixeu-me que us digue que una mica meu era el vell somni, i ara de tots és el nou pont". Quina barra. <br />Molt d'agraïment, molt de reconeixement, i tot plegat per acabar nombrant a tots i cadascun dels que passaven per allí de Convergència el dia que algú va pensar que es podia arribar a fer un pont. Alguns d'ells crec recordar que son els mateixos que van tardar 11 anys en fer l'autovia Tortosa-l'Aldea. És molt agosarat sospitar que, amb el mateix govern de l'autovia, el pont de "lo passador" a hores d'ara potser no s'hauria licitat?Jotabehttps://www.blogger.com/profile/15146142635611329554noreply@blogger.com